Håndter dine WooCommerce ordrer og forsendelser med Smartpack

WooCommerce er en e-handelsplatform, der giver små og mellemstore virksomheder mulighed for at oprette og drive en online butik. Det tilbyder et brugervenligt interface til at håndtere produkter, ordrer og betalinger.

Nyd fordelene af vores erfaring med e-handel lagerstyring siden 2005, lagerstyring og it-udvikling. SmartPack er et intuitivt, lynhurtigt lagersystem, som sætter de relevante arbejdsopgaver hos lagermedarbejdere i centrum og forbedre performance, og bruger teknologier, som du normalt kender fra GPS-ruteplanlægning og avancerede algoritmer til at optimere dine plukkeruter ud fra, hvor du står på lageret. Det er nogle af årsagerne til, at SmartPack hver dag kan hjælpe store og små onlinebutikker med at opnå succes med deres virksomheder på nettet.

Plugin integreres via vores App-bibliotek

Skab en instant synkroniseret opdatering af dine beholdninger og import af dine varerdata ved at få din WooCommerce shop integeret med en simpel opsætning af SmartPack's WMS (Warehouse Management System) lagerstyringssystem. Du skal blot aktivér appen i SmartPack og opsætte adgangen i WooCommerce webshop. SmartPack tilbyder en række services såsom fragtintegration, labelprint, pakkeshopvælgere og checkout samt apps til flere fragt platforme inklusive PostNord, GLS, Bring, Dao, BFT, Danske Fragtmænd m.m. Hvis dit logistikbehov ikke kan dækkes af SmartPack, kan du anvende eksterne løsninger via vores apps til Homerunner eller Webshipper.

Med SmartPacks web app får du en optimal og let håndtering af dine arbejdsopgaver på dit lager

SmartPack har det perfekte flow af processer omfattende modtagelse, lager, multi-pluk, pakning, labelprint, evt. udsortering og evt. waybill. Hurtig varemodtagelse og elektronisk afstemning af indkøb gør det muligt at følge lagerhistorikken, opsætte flere plukkeprofiler og plukke produkter hurtigt for at strømline arbejdsgange. Derudover sikres det, at leverancerne er fejlfri, og at der er et overblik over kundeserviceydelser, data om lagerpersonalet og historik over begivenheder. Endvidere kan ordre og kundeinfo justeres i administrationen eller direkte på håndterminalen, og der kan kommunikeres med lageret samt sendes notifikationer. Regler for automatiske lagerflytninger og overførsler kan også opsættes.

SmartPack er en web app.

SmartPack er kompatibel med de fleste mobile enheder såsom iPhones, Android-telefoner og tablets. Vi anbefaler dog, at man investerer i en håndholdt terminal med en indbygget stregkodescanner fra Zebra eller Newland til daglig brug.

Sprogbarrierer behøves ikke være et problem på dit lager!

Med vores innovative SmartPack-løsning med voice-assistent, vil du blive bekræftet og ledt på vej på flere forskellige sprog, mens du udfører dine opgaver i lageret. Vores primære mål med SmartPack er at optimere arbejdet for lagermedarbejdere og sætte dem i fokus.

For at opnå dette, har vi integreret en "auto-oversætter" i SmartPack, så brugere af alle nationaliteter kan føle sig trygge og komfortable i deres job. Du kan nemt tilføje de sprog, du ønsker, og systemet vil oversætte opgaverne til dem.

Vores voice-assistant er tilgængelig på de mest almindelige sprog, så du kan få den fulde fordel af SmartPack, uanset hvor du kommer fra i verden. Så, lad os gøre lageret nemmere, sikrere og mere effektivt med SmartPack og dens voice-assistent!

Ikke flere unødige skridt, SmartPack er ikke A-Z!

Med SmartPack's Intelligent Multipluk, vil din plukkerute blive genereret på baggrund af din fysiske placering i lageret. Vi har implementeret avancerede path-finding og TSM-algoritmer for at sikre, at du får den mest optimale plukkerute.

Ved at bruge SmartPack's logik til udvælgelse af ordrer og generering af ruter, sparer du tid og penge på dit lager. Hvert skridt koster penge, og med SmartPack kan du minimere de skridt, du tager i løbet af en dag.

Sådan fungere vores ruteoptimering

Med SmartPack's intelligente multipluk-teknologi kan du få mest muligt ud af din arbejdsdag på lageret. Lagermedarbejderen scanner sig ind på en pluklokation og SmartPack gør resten. På ganske få sekunder finder systemet de ordre, der er klar til afsendelse, og som ligger tættest på medarbejderen og lever op til de fastsatte regler for plukprofiler.

SmartPack optimerer plukruterne automatisk for at minimere antallet af skridt, der tages, og øge effektiviteten på lageret. Hvis der er ordre med flere plukpunkter, der ligger i hver sin ende af lageret, tager systemet også hensyn til dette og sørger for at inkludere andre ordre i ruten, så antallet af skridt minimeres.

Alt dette er integreret i en brugervenlig app, hvor en ny medarbejder kan være i gang på under 15 minutter, og aldrig vil være i tvivl om, at der er opgaver til rådighed. Dertil kommer vores dashboard, så du hele tiden kan holde styr på dine KPI'er og træne og udnytte dine medarbejdere på den mest hensigtsmæssige måde.

SmartPack gør bundle salg til en leg!

SmartPack gør det super nemt at sælge bundle produkter! Glem alt om fiktive lagre og forberedende sampak, hvor om,pakning er nødvendigt, hvis dine kunder ikke er tilfredse med pakkeløsningen. Med SmartPack opretter du en bundle SKU på din shop, hvor du tilføjer de enkelte SKUer, du ønsker der skal indgå i pakken. SmartPack holder styr på, hvor mange bundle der kan sælges ud fra den SKU, der er mindst tilgængelig på lageret af, uden at det påvirker din samlede lagerværdi. Hvis du har flere shops, bliver alle opdateret øjeblikkeligt via webhook overførsel, så snart der er et salg på en af dem. I pakkeriet "pakker" SmartPack Bundle SKUen ud som enkelte plukker, der behandles som om de var bestilt hver for sig! Alt i alt gør SmartPack bundle-salg af delkomponenter sjovt, nemt, og effektivt.

Snak sammen med dit ERP / Regnskabsprogram

I SmartPack app oversigten finder du også integrationer til flere økonomisystemer. Vi snakker allerede sammen med BC / Business Central, Visma Economic hvor vi kan erstatte deres rackbeat modul, hvis du har SmartPack aktiveret.

Support og kundeservice koster ikke ekstra

Med SmartPack følger der også fri-support med, til en superbruger i virksomheden. Det kunne være din administrator, lagerchef eller en helt 3.

Udfordre os gerne med dine behov!

Har du spørgsmål eller finder du ikke lige den integration du ønsker, så kontakt os gerne! er dit behov helt specielt er det muligt at integrere via en private App til vores åbne API.

Information
Privatlivspolitik
Cookiepolitik
Vilkår og betingelser
Torvegade 3, 
DK-8963 Auning

Cvr: 42007617
SmartPack er et lagerstyring system / Warehouse Management System (WMS). Designet til altid at opnå optimal og konsistent effektivitit på dit lager!

Copyright © 2022 SmartPack
crossmenu-circle