Din pris bestemmes ud fra antallet af hvor mange pakkelabels/ordre du har om måneden. På den måde har du en fleksible omkostning på dit WMS, så jo flere pakker du sender jo billigere bliver din stk. pris.
Jo mere du sender, jo billigere bliver det!
SmartPack er ikke en omkostning i dit regnskab, men nærmere en investering til en bedre bundlinje! Udviklet ud fra operationel erfaring med e-handel siden 2005. SmartPack optimere dit lagerflow, forhindre fejl og giver dig meget mere tid, til at optimere resten af din forretning.
* Minimumpris** pr måned fra 1500 DKK. Returlabel oprettet via SmartPack og retur portal, tæller med i pakker.
**Sådan udregnes minimumprisen 500 DKK pr medarbejder / måned, op til 12 ansatte (52 ansatte ved B2B) herefter 0,- (dog minimum 1.500 DKK / måned) reguleres én gang årligt ud fra ansatte oplyst på CVR registret
Support til super-/supportbrugere hverdage 09:00 - 16:00Gratis
Tilkøb af ekstra supportbruger 5.000 DKK pr bruger.
Support uden for åbningstid ved kritisk* SmartPack fejlGratis
Support uden for åbningstid ved ikke drift kritiske problemer / spørgsmål 500 DKK pr. påbegyndt kvarter
Udvidet 24/7 (Ubetinget fri support) 5000/mdr DKK (gælder kun eksisterende support brugere) Ringe og vække niveau, vi kan ikke garantere der svares 24/7
Hjælp til opsætning af ekstern 3PL kunde, hvis du vil pakke for andre butikker 10.000 DKK
Programmør ydelser** 1.750 DKK pr time (minimum afregning 1 time)
*Kritisk fejl definition. - Fejl som er forsaget af smartpack - Fejl som gør at man ikke kan udføre sit normale arbejde, inden for aftalt drift tid - Fejl som forhindrer ordre i at blive oprettet (check out mv.)
**Programmør ydelser Programmør ydelser er ikke et standard produkt, og kan kun købes efter aftale, til hjælp og vedligeholdelse af f.eks. opsætning af custom integrationer. Private Apps som ikke indgår i SmartPacks øko-system. o.l. vores målsætning er vi udvikler SmartPack sammen med vores kunder og ønsker og tilrettelser der bidrager til et bedre produkt vil blive tilføjet uden yderligere omkostnigner.